Pagina's

zondag 6 januari 2013

THIS WEEK(S)

Volgens mij heb ik er één over geslagen. Al denk ik dat jullie al meer van mijn weken hebben meegekregen dan één zo'n lijstje kan vertellen. Toch hier nog even op een rijtje wat ik de afgelopen weken, lees kerstvakantie, deed.

- Ik begon met het voornemen om héél véél aan school te gaan doen. Inmiddels besef ik dat ik misschien vrede moet hebben met het feit dat ik niet productief kan zijn, wanneer er geen druk achter mijn werk zit.

- Uiteindelijk besloot ik lekker te gaan genieten, en alles maar weer op de laatste weken en ook vooral vandaag aan te laten komen. Happy Sunday! :-(

- Vierde ik kerst in Duiven bij mijn vader, heel erg gezellig!

- Zouden we met een hele groep van de opleiding een after christmas party houden. Uiteindelijk werd het een bescheiden diner-avondje met drie meiden. Je leest er hier meer over.

- Kocht ik bij de Mango een jurkje voor New Years' Eve. Nu ik dit hier zo tik besef ik me dat ik daar nog helemaal niets van heb gepost!

- Bracht ik op oudejaarsdag een bezoekje aan de Primark in Almere, hierover schreef ik een shoplog.

- Oudejaarsavond was erg gezellig, op verschillende locaties met vrienden en uiteindelijk nog even op het Museumplein in Ede. (Dit klinkt ontzettend gaaf, maar in werkelijkheid ken ik leukere plekken om uit te gaan. Maar hé:het was gezellig!)

- Nieuwjaarsdag was ik van de radar. Geen uitleg nodig.

- Werkte ik die dag overigens wel, en het was nog best druk. Ik heb mijn neppe lachje opgezet en heb gewoon gewerkt, daarna was ik zo moe.. ongelofelijk!

- Bracht ik nog een last-minute-bezoekje aan Utrecht om de sale bij The Body Shop en Lush eens even te bekijken én kopen.

- Hielp ik mijn vader met balansen, wát een féést!

- Keek ik The Voice Kids: ik wil ook zó goed zijn! Wow, ik krijg meer kippenvel van één zo'n kiddie dan van tien volwassenen bij elkaar.

- Moest ik toch écht geloven aan het fenomeen huiswerk, maar kreeg deze blogpost voorrang :-)


Hoe waren jullie weken?

Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten