Pagina's

zondag 6 januari 2013

REVIEW: LUSH TOOTHY TABS

lush toothy tabs chou chou i love you breath of god
Afgelopen week schreef ik dat ik de toothy tabs van Lush had gekocht. De tabletjes die er voor zorgen dat je zonder tandpasta, en eventueel zonder tandenborstel je tanden kunt poetsen. Dat klinkt natuurlijk ideaal! Maar werkt het ook echt? 
Het is de bedoeling dat je het tabletje tussen je (voor)tanden kapot 'knabbelt'. Je voelt je net een konijntje met een worteltje ;-)
Daarna kun je met een vochtige tandenborstel je tanden poetsen. Of met een slok water spoelen en dus een soort van poetsen. Bij methode twee krijg ik niet het schone gevoel van tandenpoetsen, vooral heel veel korreltjes, bluh! Met de tandenborstel gaat het beter. De stukjes van het tablet lossen op en beginnen een beetje te schuimen, een beetje zoals zeep, maar toch ook niet haha! Het poets eigenlijk wel lekker én je tanden voelen schoon: erg belangrijk! 
Toch gaat er voor mij niets boven lekker poetsen met tandpasta. Het schijnt trouwens ook niet héél erg goed te zijn voor je tanden. Het is niet schadelijk, maar tandpasta is beter.

Voor onderweg is het natuurlijk wel echt kei handig, en ik zal de doosjes dus zeker in mijn tas stoppen.

Lush Toothy Tabs zijn er in verschillende 'smaken'. Breath of God zou je de adem van engeltjes moeten geven. Ik moet zeggen: dat valt mij een beetje tegen. Ik had een hele frisse smaak verwacht, maar hij was eerder een beetje 'herfstachtig'. Chou chou I love you heb ik nog niet geprobeerd, maar deze ruikt naar roosjes. Een fijne geur! 

Hebben jullie ervaring met Lush Toothy Tabs?


Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Het lijkt mij helemaal niets! Doe mij maar gewoon een tandenborstel met tandpasta!

    BeantwoordenVerwijderen