Pagina's

zondag 2 december 2012

THIS WEEK


Deze week:

- Had ik ongelofelijk weinig school, maar toch had ik het idee dat ik er constant mee bezig ben geweest: fact is, dat ik vrij weinig heb gedaan.

- Heb ik Wii Active 2 gespeeld. Meer voor de grap, maar pfoe! Die oefeningen zijn echt wel serieus. Een aantal kon ik niet eens uitvoeren omdat ze te zwaar voor me waren, en de dag erna voelde ik het echt in mijn buik! Misschien moet ik wat vaker voor de grap op de Wii gaan. Komt het toch nog goed! ;-)

- Maakte mijn zusje die ontzettend lekkere taart met perziken, framboos en heel veel slagroom. En toverde ik heerlijke kip uit de oven! Ik lust het zo weer, shame on me.

- Ging ik gezellig stappen met vrienden om vervolgens weer om 08.45 klaar te zitten voor een fijn extra college over CSS en HTML.

- Gaf ik weer eens flink geld uit, maar niet voor mezelf. Meer voor iedereen met wie ik heb afgesproken Sinterklaas te vieren. En dat zijn er een aantal.

- Kochten we Kolonisten van Catan op marktplaats voor 17,50. Aangezien de nieuwprijs zo'n 40,- euro is waren we super verbaasd toen bleek dat het nog helemaal nieuw was!

- Kwam ik in de kerst sfeer met het maken van onze alternatieve kerstboom, namelijk een linthanger.

- At ik een heerlijke verse wafel met warme kersen en slagroom: deze week was dus heel erg lekker én slecht. Ik schaam me al bij alleen de gedachte.

- Ging ik, last but not least, over naar mijn eigen .com domein! Hoera!


Dit was mijn week in een figuurlijk notendopje.

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Klinkt goed! Eerste is nogal herkenbaar, haha. En hoe prachtig is die linthanger, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen