Pagina's

maandag 3 december 2012

REVIEW: BODY SHOP DETANGLING COMB


Tijdens het Body Shop Winter Trend Event kocht ik onder andere deze Detangling Comb. Een houten kam die voornamelijk bij nat haar zou moeten helpen bij de zware klus van het haren kammen! Getting curious?

The Body Shop staat zoals je waarschijnlijk wel weet voor eerlijke producten, dus zo ook deze kam. Gemaakt van 'eerlijk' hout, om het maar even zo te noemen. Ik waste mijn bos haar, gebruikte conditioner en begon met kammen. Tot zo ver niets geks natuurlijk. Stiekem had ik gehoopt dat dit een soort van magic solution zou zijn, maar helaas dat was het niet! Het was nog een flinke klus om mijn natte haar met deze kam door te komen, maar het is gelukt! En ondanks dat het wat moeilijker ging dan met mijn standaard borstel, ik had wel het idee dat ik minder haren uit m'n hoofd had getrokken. Ik heb dan ook het idee dat het wel beter is voor je haar. Een dik pluspunt dus, zeker omdat ik dun haar heb. Al met al ben ik tevreden over deze aankoop. Hij kost 5,- euro: het proberen waard dus! Je koopt hem in de winkel of in de webshop. 

Liefs, 

Marieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten