Pagina's

dinsdag 4 december 2012

THE NEXT FEW WEEKS


- Ga ik gewoon geen geld meer uitgeven aan vreet, ja vreet op school. Echt als ik even op tel op wat voor een bedrag ik uit kom als ik alles van November optel kan ik wel gillen. Had ik net zo goed een keer écht lekker van uit eten kunnen gaan.

- Deel ik de cadeautjes uit die mij ook een klap geld hebben gekost. Maar ze zijn met liefde gekocht, en ik deel ze ook met liefde uit. Nu nog hopen dat ik er wat fijns voor terug krijg!


- Wil ik minder onnodig snoepen. Tussendoor snaaien bedoel ik dan. Want af en toe een lekkere taart moet kunnen... toch?!

- Ga ik genieten van kerst, en de aanloop naar kerst. Ik heb het idee dat Sinterklaas aan mij voorbij is gevlogen. En van kerst vorig jaar kan ik me ook vrij weinig herinneren, en dat komt zeker niet door de borrels!

- Ga ik meer, véél meer zingen. Wow, ik mis het zo, maar ik neem er nooit de tijd voor! En als je me beter kent weet je dat ik er vroeger van droomde om in musicals te spelen, die hoop gaf ik op, maar zingen vind ik geweldig: waarom doe ik het niet meer?

- Plant ik hier iedere dag een berichtje, het gaat de laatste tijd zo goed! Als je een suggestie hebt van iets waar je graag over wilt lezen, drop het in een comment!

- Wil ik nog minstens één of twee fotoshoots doen.

- Mag ik geen onzin meer kopen van mijzelf, voor het geval je het nog niet wist: er is onzin te koop, genoeg!

- Moet ik écht gaan genieten van mijn kerstvakantie, en hem niet voorbij laten vliegen!


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten