Pagina's

woensdag 5 december 2012

WISHLIST


Soms laat ik mijn fantasie even de vrije loop gaan, en ga ik heerlijk rondneuzen, en spullen zoeken die ik best wel aan mijn bezittingen toe zou willen voegen. Naast een nieuwe, super-de-luxe mega goede spiegelreflex, staan deze items ook op de wishlist!

Ten eerste ben ik een wandelende Foodie zoals jullie misschien al gemerkt hebben. Daarom wil ik ontzettend graag een Kitchen Aid Mixer. Wow, ze zien er onverslaanbaar uit, ik vind het design mooi, én ze zijn te koop in heel veel verschillende kleuren. Zwart blijft altijd mijn klassieke favoriet, maar de pastel kleuren zijn ook echt geweldig!

Dan is er Dior Dune, ik heb het geurtje momenteel, maar hij is bijna op! Heel erg jammer. Het is een hele aparte geur, waar ik eerst aan moest wennen, maar nu ben ik verkocht. Je blijft hem lang ruiken, hij is wel vrij zwaar, dus misschien niet geschikt voor de vroege morgen. Maar zeker voor de middag en de avond!

Verder wil ik gewoon een nieuw bed, of überhaupt nieuwe meubels op mijn kamer. Ik ben het gewone hout helemaal zát! Doe mij maar lekker wit, of oude opgeschuurde meubeltjes in pastel tinten geverfd óf stijgerhout. Want dat is ook echt prachtig!

En ik wil een kast, en deze dressoir kast is wel echt mooi. Gewoon van de IKEA, maar wel super om je mooie items op en in uit te stallen!

Het prijskaartje van deze wish list mag er dan ook wel wezen: 938,79 euro! Pfooeee! Helaas, helaas, maar stiekem heb ik het grootste deel niet écht nodig. En is het vooral voor de heb.

So I'll keep on dreaming! Waar blijf jij nog even over dromen?


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten