Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Winter Coat




Als er iets is wat ik leuk vind, is het wel op jacht gaan naar unieke en mooie tweedehands spullen. Camera's, koffers, kleding.. maar ook jassen! Afgelopen zaterdag kocht ik deze jas. Hij zit heerlijk warm, echt alleen daarom is hij al geweldig. Maar ook de kleur vind ik mooi. Eigenlijk is hij iets te groot, maar er zitten koordjes in de taille en onderaan. Wanneer ik deze aantrek valt hij eigenlijk heel erg leuk!

Hij ziet er echt nog prachtig uit, en heeft een (hier niet zo goed zichtbare) bont-rand langs de capuchon.
Afgelopen winter had ik ook al een unieke jas, waar ik echt heel vaak vragen en complimentjes over krijg. Daar zal ik binnenkort ook een foto van plaatsen!

Deze eye-catcher kocht ik voor maar 10 euro!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten