Pagina's

zondag 30 september 2012

The Next Few Weeks


Ik schaam me diep, wat is het lang geleden dat ik hier wat schreef! Het komt een beetje doordat ik het idee dat ik het ontzettend druk heb. En eigenlijk is dat ook wel zo, maar doordat ik het zó druk heb ben ik het overzicht kwijt en doe ik uiteindelijk amper iets. Drámá, dat is wel de samenvatting.

Ondertussen luister ik muziekjes, kijk ik series, eet en drink ik, vier hier en daar een feestje en voer té weinig uit. De tijd vliegt voorbij zonder dat ik het door heb.. Misschien moet ik toch leren hoe ik me aan een planning houd..

Nu heb ik wel een klein vermoeden waar ik mijn motivatie vandaan zal moeten halen. Over vier weken beginnen mijn eerste tentamens. Nu ik dat zo zeg is dat een geruststelling, aangezien het veel dichterbij voelt. Maar vier weken dus, om helemaal op schema te komen. Die hard aan school werken, en dan moet het lukken. Nu valt er wel één week af: de herfstvakantie! Vorig jaar bracht ik die week door in Paris Paris, dit jaar een andere stad, namelijk:....

Follow on Bloglovin






....København

Wow, ik heb er zó veel zin in. Een weekje weg, genieten en ontspannen. Ik kijk er al weken naar uit. En over twee weken zit ik er als het goed is gewoon. 
Misschien is het verstandig dat ik compromissen ga sluiten met mezelf. In ruil voor een aantal uur studeren mag ik me gaan verdiepen in de stad en Denemarken zelf. Stiekem wil ik wel een aantal Deense woordjes kennen voordat ik er heen ga. Én ik wil weten waar ik absoluut heen móét. In Parijs was dat natuurlijk hartstikke duidelijk: Tour d'Eiffel, Notre Dame, Montpernasse, Arc d'Triomphe en ga zo maar door. Maar København is toch iets minder bekend. Een kleine studie naast m'n echte studie dus!

Ben jij weleens in Kopenhagen geweest, en zo ja, where should I go?


Liefs,
Marieke

PS: Binnenkort komt écht de volgende Primark shoplog, daarnaast twee fantastische jassen die ik kocht, én méér. Tot snel! xx



1 opmerking:

  1. Nee, nog nooit in Kopenhagen geweest. Maar het lijkt me geweldig leuk om ernaar toe te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen