Pagina's

zaterdag 29 december 2012

2012 LOVE: I WATCHED...

Ik dacht dat het wel mee viel, maar ik heb meer gekeken dan dat ik me bewust was. Films en series, en ik zet ze hier even op een rijtje!
Laten we maar beginnen met de series! Ik zeg alvast, voor de series én films geldt dat ze niet allemaal uit 2012 komen. Ik heb ze dit jaar gekeken ;-)

Gossip Girl heb ik helemaal onderaan gezet, dus heb je het nog niet afgekeken, lees dan niet verder dan Liefs, Marieke

The Vampire Diaries
Tja, hier hoef ik geen lang verhaal voor te houden, ik volg dit vanaf het begin, en blijf toch maar kijken. Eigenlijk vond ik die vampier-verhalen altijd maar dom. Inmiddels wacht ik met smart op een nieuwe aflevering. Ik irriteer me dan ook mateloos aan die breaks. Om de vier afleveringen is er weer zo'n lange pauze, zo jammer..

Prison Break
Al eerder keek ik de hele serie - dus echt alle seizoenen, bijvoorbeeld tijdens het leren voor tentamens-  én film. Dit jaar keek ik álles nog een keer. Omdat het zo goed in elkaar zit, en gewoon té spannend is. Ik keek het met een vriend, en de afleveringen vlogen er doorheen. We konden gewoon niet wachten. De tweede keer vallen nieuwe dingen op, dat maakt het extra leuk.

Over de films wil ik geen lang pleidooi gaan houden, ze waren goed, mooi, indrukwekkend en soms ook romantisch. Een film duurt geen 25 afleveringen, en kunnen jullie dus prima zelf gaan kijken :-)

Favourite Movies (I watched in 2012)
1. Intouchables
2. The Hunger Games
3. Black Swan
4. Breaking Dawn
5. The Vow
6. Never Let Me Go
7. The Lucky One

Normaal hou ik er van om ook de wat onbekendere dingen in 'de spotlight' te zetten, maar deze keer bestaat mijn lijstje voornamelijk uit de grote namen!

Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!



Gossip Girl - SPOILER ALERT!
Het is gewoon over! Ik heb de laatste aflevering afgelopen week gekeken, en ik vond het helemaal niet leuk dat dit het einde is! De serie kreeg eindelijk weer wat nieuw leven, en toen was het klaar. Heel erg jammer, maar ik moet wel zeggen dat het een goed einde was. Er was gerechtigheid, tenminste dat vond ik! En die flash-forward was ook écht heel erg leuk. Nate was nog knapper dan hij altijd al was, en de rest is precies zo terechtgekomen als ik had gehoopt.
En ja Gossip Girl, of zullen we maar zeggen Gossip Boy? Ik heb zó vaak nagedacht wie het zou zijn. En Dan heeft echt een aantal keer op mijn lijstje gestaan. Steeds gebeurde er dan weer iets waardoor ik dacht néé jij bent het gewoon níet. Maar toch wel! Wie er nog meer op mijn suspect-lijt hebben gestaan? Dorotha, Serena (totdat ze die keer echt voor GG mocht spelen), Georgina (Maar dat werd dus ook van de baan geveegd), Chuck, Nate, Vanessa, Jenny, Lilly, en já zelfs Bart Bass heel eventjes. Te triest voor woorden eigenlijk, maar wat was het leuk toen Dan ging uitleggen hoe en wat.
Ik moet trouwens zeggen dat toen hij begon aan The Final Chapter ik wel een beetje een voorgevoel kreeg. ;-) Leuk, leuk dat hij het was!

6 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje, zeg! ♥ EN JAAAA, de laatste aflevering van Gossip Girl! *fangirling* Zo leuk/mooi, hè? Alles viel op z'n plaats, de flashback was geweldig (''Watch it!'') en Chuck/Blair. Aaah, daar heb ik zo lang op gewacht. Het was het perfecte einde.

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie net dat je ook GFC hebt, ik volg je daar ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil The Hunger GAmes nog eens zien, ben benieuwt. De Hobbit is ook cool :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Van je lijstje heb ik Intouchables gezien, en de rest staat nog te wachten op mijn 'To Watch' list... :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk lijstje, ik moet black swan nog kijken bedenk ik me net!

    BeantwoordenVerwijderen