Pagina's

vrijdag 14 september 2012

These are a few of my FAVOURITE things

De afgelopen dagen heb ik weer een aantal super leuke reacties gekregen op mijn blog: dankjewel! Dit motiveert enorm, en is natuurlijk leuk om te zien. Wat ik trouwens heel opvallend vond was dat ik gisteren na mijn Primark shoplog véél meer pageviews had dan op een normale dag. Net alsof Primark een soort toverwoord is! Ik hoop dat de stijgende lijn er in blijft, want ik ben er heel erg blij mee.

Dat was dat, nu de favourites!



Foodie: zonder twijfel de Salmon and Cheese sushi van het restaurant waar ik werk. Écht goddelijk. In het midden avocado, roomkaas en komkommer, daaromheen nori en sushi rijst en bovenop een heerlijk plakje zalm! Ik kreeg ze zomaar bij m'n chinese afhaal: genieten!

 Song: We don't Eat van James Vincent McMorrow. Wat een heerlijk nummer! Totaal anders dan nummers die ik de laatste tijd plaatste, maar wel genieten, voor de lazy moments.

Drink: Jahoor, daar heb je dr weer met dr muntthee. Ik had het al een tijdje niet gedronken, toen m'n nicht zei dat ze munt in huis had zei ik ook direct ja. Heerlijk, als je het nog nooit hebt gehad: probeer het eens! Niet iedereen houdt er van, en je hoeft niet persé een hele pot te kopen, bij de toko of buitenlandse supermarkten heb je bosjes munt voor zo'n 0,35 tot 0,50 cent. Je bewaart het tussen vochtig keukenrol in je koelkast, dat werkt echt het beste!

Gadget: Hoe kan het ook anders? Mijn Macbook! Voordat ik hem kocht dacht ik dat ik hem wel veel zou gebruiken, maar verslaafd raken zou wel meevallen. Nou, ik heb het tegendeel bewezen. Overal waar ik ben is mijn MacBook. Op school, in bed, naast bed, op de bank: altijd binnen handbereik.

App: In mijn nieuwe klas heeft iemand een iPad, met daarop Achtung die Kurve. Een tamelijk flauw spelletje, je zoeft met z'n vieren over het beeldscherm, stuurt met pijltjes en moet zorgen dat je niet botst. Het is soms nog best pittig, en dat is wat het dan weer zo frustrerend maakt!


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten