Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

STUDY II Finally Applied!

Ja, dit is éindelijk de dag, waarvan ik dacht dat hij niet meer zou komen. Ik heb me vandaag ingeschreven voor een studie, na maanden of misschien wel jaren wikken en wegen tussen HBO en WO heb ik deze week de knoop doorgehakt, en de studie gekozen die al een hele tijd door mijn hoofd spookte..





Volgend schooljaar hoop ik te studeren aan de HAN in Nijmegen, en wel communicatie. Nu weet ik dat heel veel mensen die studie kiezen, puur omdat ze niets anders kunnen verzinnen. Daarentegen zie ik mezelf als een uitzondering op de regel, want ik denk dat het wel degelijk bij mij past. De branche in iedergeval. Of dit dé studie is ga ik ontdekken, maar de eerste stap naar dat ontdekken is nu tenminste gezet. Pfoe, wat een opluchting!


Liefs,
Marieke





weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten