Pagina's

maandag 16 juli 2012

FAVOURITES II #1

Favourites, iedereen heeft ze wel. Soms ben je ze na een weekje al zat, en soms blijven ze een hele tijd op je lijstje staan. Hier mijn eerste Favourites!










Favourite Serie


Prison Break, nee erg girly klinkt dat niet, maar ik heb de serie nu bijna voor de tweede keer gekeken, alle vier de seizoenen én de film natuurlijk, en ik kan er geen genoeg van krijgen. Zó spannend, en de zeer aantrekkelijke Wentworth Miller mogen we natuurlijk ook niet vergeten. De tweede keer weet je natuurlijk al waar het ongeveer op uit gaat komen, maar toch zie ik steeds weer nieuwe dingen en ook de spanning blijft er in!



Favourite Drink


Hier kan ik met volle overtuiging zeggen: Martini Asti. Wow, wat een heerlijke 'prosecco' is dit. Fruitig, beetje zoet, maar niet té : echt het proberen waard. Voor een fles betaal je wel ongeveer 8,99 , maar het is het zeker waard. Al heb ik gehoord dat AH ook Asti verkoopt, die ga ik binnenkort proberen, als de AH-versie ook erg lekker en stukken voordeliger is, dan heb ik mijn keuze snel gemaakt!



  

 

Favourite App - Instagram



Ik denk dat ik lang niet de enige ben die deze app helemaal geweldig vind. Gezien het feit dat ik ook interesse heb in fotografie zal het jullie niet verbazen : Instagram. Ja, ik ben er helemaal weg van! En pas las ik de leuke tip om een collage te maken van je instagram foto's. Mijn omslag op facebook heeft er al aan moeten geloven.


Favourite Video - SAIL-Awolnation

Don't ask me why, maar ik vind de clip gaaf! De regen, de expressie, en de ironie op het moment dat het meisje met de tuinslang in beeld komt. Sorry voor de spoiler, hihi, maar het moest eveng gezegd worden. Daar komt bij dat mijn smaak qua muziek heel erg varieerd, en ik dus van een vrolijk huppel liedje naar iets als dit over kan gaan!


Liefs,
Marieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten