Pagina's

zondag 5 februari 2012

LIFE: Just Sunday


Ja, het is weer zover: zondag. Of het nu een luie, drukke, brakke, gezellige of fijne zondag is, het doet er niet zo toe. Zondag is namelijk steeds weer het bewijs dat je weekend bijna om is, en dat de maandag er weer aan zit te komen; een nieuwe schoolweek, in mijn geval.

Nu heb ik vandaag wel heerlijk kunnen uitslapen (lees 11.30!) en dat was ook hard nodig. De hele week was het toch alweer twaalf uur voordat ik in mijn bedje lag, en vorig weekend, ja dat was een party-weekend. Twee verjaardagen, en een jongen die besloot 'zomaar' een feestje met lekkere hapjes en drankjes te geven. Dat is natuurlijk nooit verkeerd!



Echt tijd om bij te komen had ik nog niet echt gehad. Zodra ik dan, zoals vandaag, aan mijn luie zondag ben begonnen is het écht een heftige strijd om ook nog wat aan school te gaan doen. Normaal is het al een probleem voor me, laat staan op een vrije dag. Het liefste zou ik nu onder een dekentje verdwijnen, een film of goede serie kijken, en mezelf echt helemaal op nul zetten. Nu lees ik blogs, schrijf ik dit artikel en luister ik muziek, maar stiekem weet ik ook dat naast mij een stapel boeken voor mijn muziekgeschiedenis en determinatie tentamen ligt. En ze móeten open, en geleerd worden natuurlijk, omdat ik niet zo heel goed ben in dit onderdeel. Dus zodra ik op publiceren heb geklikt, ga ik ook mijn muis naar rechtsboven bewegen, en klikken. Het moet!

Of het af te leren luister ik toch nog maar even één nummertje, ik kan het niet laten:


Ellie Goulding - The Writer
Over deze fantastische vrouw wil ik nog eens een stukje schrijven, ze inspireert me met haar stem, muziek, clips en kleding. Coming Soon.

Wat doe jij op deze zondag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten