Pagina's

dinsdag 8 oktober 2013

JAMIE MAGAZINE OCTOBER-NOVEMBER


Al sinds ik nog een heel jong food-liefhebbertje was vond ik Jamie Oliver al geweldig. Toen zijn tv-programma's naar Nederland kwamen was ik super blij. 24Kitchen was dus al helemaal een geweldige uitkomst, want daar geniet ik regelmatig van '15 minute meals' en 'Jamie at Home'. Gelukkig is mr. Oliver een bezige bij en brengt hij binnenkort ook nog een kookboek uit: Bespaar met Jamie. Een budgetproof-koken-kookboek dus! Handig voor als de recessie toeslaat maar ook voor studenten, zoals ik!



In 'Jamie'- het magazine, compleet gewijd aan recepten van Jamie Oliver - wordt al aardig wat aandacht besteed aan het nieuwe boek, waar ik inmiddels onwijs nieuwsgierig naar ben. Er staan al een aantal tips en recepten in die geheel in lijn zijn met het nieuwe boek.

Maar dat is niet het enige. Daarnaast is het gewoon weer een heerlijk magazine met práchtige foto's van gerechten die je gelijk wilt proeven. Zie bijvoorbeeld deze 'bepaald niet kinderachtige' chocolade pagina, dan wíl je er toch gewoon van eten?


Ter compensatie start je je volgende dag gewoon met deze ontzettend verantwoorde vruchtensappen en lunch je met die lekkere salade. Wees nou eerlijk: iedereen wordt toch gelukkig van deze beelden? Ik ga er binnenkort zéker uit koken en deel het resultaat natuurlijk met jullie!

Ik ben onwijs benieuwd naar 'Bespaar met Jamie', jullie ook?

Liefs,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. Ben zeker benieuwd naar zijn nieuwe boek! Het is altijd leuk en vooral smakelijk om zo af en toe een recept van Jamie te bereiden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah zo mooi altijd die foto's en vormgeving!

    BeantwoordenVerwijderen