Pagina's

maandag 26 augustus 2013

THE 100 THINGS SUMMER CHALLENGE

Wow! De tijd is voorbij gevlogen, echt ongelofelijk. De vakantie -  en dus ook de challenge - ging zo snel! Vandaar even een mini-update van mij.

Ik moet zeggen dat ik minder fanatiek aan de slag ben gegaan dan ik had gehoopt in eerste instantie. Ik zag het al helemaal voor me: lekker alles overhoop trekken en weggooien wat weg kan. Heerlijk! Uiteindelijk viel dat een beetje tegen. Ik was meer weg dan dat ik thuis was en kon dus niet echt opruimen. Ondertussen heb ik wel een beetje lopen shoppen: OEPS! Gelukkig valt het grootste gedeelte van wat ik gekocht heb onder keukenspullen, want ja ik ga op kamers in Amsterdam. Om die reden moest ik dus aardig wat kopen.

Nu ik weer thuis ben (en een nieuw, gróót, bed heb gekocht waar ik ruimte voor moest maken) heb ik toch weer wat kunnen opruimen. En jaa, ik denk dat ik de challenge wel heb gehaald. De officiële list gaat nog komen maar ik denk dat ik inmiddels al sowieso zo'n 70 boeken/dvd's/etc heb weggedaan. Deze zet ik binnenkort op marktplaats óf in een 'shop' hier op de blog. Daarnaast deed ik een opbergdoos weg, mappen, kledinghangers, schoenen, kleding, nagellakjes en ga nog maar even door weg!

Al met al vond ik de challenge heel erg leuk, vooral die inspirerende berichtjes van mensen op de facebook pagina. Ik vind het jammer dat ik door vakantie er weinig aan toe kwam om te updaten en echt áctief te zijn. Vandaar nu even deze update!

Wie deed er nog meer mee, en is het gelukt?!

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten