Pagina's

zondag 7 juli 2013

THE 100 THINGS SUMMER CHALLENGE update I


Afgelopen week deelde ik een nieuwe challenge. Ik schreef: "Deze zomer ga ik iets ontzettend tofs doen samen met JelleLisanne en Nicole. Ik weet zeker dat het een echte challenge zal worden, maar ook dat het heel nuttig zal zijn! The 100 Things Summer Challenge draait om minimaliseren. Iets wat ik wel kan gebruiken."

De afgelopen week was voor mij een week om na te denken over hoe ik dit wil gaan aanpakken. Ik zag al heel veel enthousiastelingen op de facebookpagina die hele kasten leeg trokken en een grote opruimbeurt hielden. Zelf wist ik niet zo zeker wat ik nu echt wou. Ik plaatste dan ook het onderstaande filmpje.


Vooralsnog heb ik het idee om niet perse álles uit te mesten. Ik ga gewoon per categorie kijken wat ik wel of niet gebruik en maak dan een keuze.

Ik heb voor mijzelf de volgende categorieën 'opgesteld':
- Make-up
- Hairtools
- Verzorgingsproducten
- Boeken
- DVD's
- Apparatuur
- Kleding (inclusief schoenen)
- Tassen

Elke week zal ik laten zien wat ik uit welke categorie heb weggedaan en een 'totaal' lijst bijhouden. Misschien dat ik op het einde nog een massive opruim actie ga houden ;-)

Vraagje aan jullie: lijkt het jullie een leuk idee dat ik bruikbare spullen te koop aanbied via mijn site?

Liefs,
Marieke

PS: Hier kun je zelf ook meedoen: The 100 Things Summer Challenge Facebook Group

Geen opmerkingen:

Een reactie posten