Pagina's

vrijdag 5 juli 2013

PHOTOGRAPHY | MINI-SHOOT



Eindelijk had ik weer eens tijd om lekker foto's te maken. Voor het ontwerpen van een flyer voor school had ik foto's nodig en dus ging ik op stap met Nicole, top vriendin én lekker spontaan en gek. Ook op de foto's!

Laatst had ik mijn eerste echte betaalde opdracht, namelijk een bruiloft. Deze kun je hier en hier bewonderen. Ik vond het zo geweldig om te doen!
En daarom heb ik een vraagje aan jullie. Ik denk er over na om betaalde shoots te gaan doen. Zou jij er voor kiezen om een shoot bij mij te doen. (Waarom wel / niet?) Opbouwende kritiek is welkom! 









Liefs,
Marieke

6 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik weet niet of je veel klanten kan binnen halen.. er zijn zoooo ontzettend veel personen 'met een goede camera' die familieleden enzo dan vaak eerder vragen omdat het gratis is. Dat is mijn ervaring.

    Maar je kan het altijd proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's! Lekker zomers! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat je mooie foto's maakt, heel leuk.
    Over je fotoshoots... Ik ken iemand die ook veel trouwshoots deed en vervolgens ook een album maakte waar ze in kwamen. Hier was ontzettend veel vraag naar. Misschien kun je iets extra's bedenken wat jou uniek maakt tegenover alle vrienden en familie-leden van potentiële klanten die ook een goed fototoestel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's!
    Ik zou op bepaalde locatie's heel leuk vinden, oude vervallen fabrieken, of buiten zoals je hier hebt gedaan.
    En natuurlijk niet te duur en in de buurt dan ben ik blij (:

    BeantwoordenVerwijderen