Pagina's

maandag 8 juli 2013

FOODIE | SALTED CARAMEL MACARONS (FILMPJE)

Na het kijken van programma's als 'Heel Holland Bakt' en 'The Great British Bake Off' krijg ik altijd ongelofelijk veel zin om zelf te gaan bakken. Dit keer koos ik voor macarons met een heerlijke karamel vulling. In dit filmpje zie je hoe je ze zelf maakt! Kijk in HD voor meer kijkplezier haha!



Nog een paar kleine tips die niet in het filmpje genoemd zijn:

- Duw het 'puntje' na het opspuiten plat. Zo krijg je gladde makarons (en geen tietjes, zoals ik).
- Gebruik niet teveel vulling!
- Let goed op dat wanneer je de macarons uit de oven haalt, het zogenaamde 'voetje' goed droog is. Dan is de macaron goed!

Dan heb ik ook nog een vraag aan jullie: Weet iemand hoe het kan dat mijn macarons niet mega glad worden zoals het hoort, maar een beetje korrelig ogen?

Liefs en eetsmakelijk!
Marieke

1 opmerking:

  1. Dit lijkt me echt heel lekker! Ik zou trouwens niet weten hoe dat korrelige komt :o

    BeantwoordenVerwijderen