Pagina's

donderdag 23 mei 2013

FASHION | ESPRIT WEBSHOP

Toen het hele fenomeen 'webshops' wat bekender werd was ik niet gelijk enthousiast. Ik ben toch wel het meisje dat graag even aan de stofjes voelt of gelijk wil zien en aantrekken wat ze koopt. Gelukkig is dat allemaal veel makkelijker geworden door alle hippe functies in de online winkels. Bijvoorbeeld de Esprit Webshop. De webshop is heel makkelijk in gebruik, eigenlijk spreekt alles voor zich!
Daarnaast is het ideaal dat je alles van alle kanten kunt bekijken! Je klikt makkelijk door naar dat ene paar mooie schoenen of dat toffe shirt. Want één ding is zeker: er is genoeg moois te vinden! Esprit krijgt een steeds leukere en gevarieerdere stijl. Voorheen was ik niet zo'n groot Esprit fan, maar nu kijk ik mijn ogen uit. 

Vooral de sandalen met een hak, slippertjes en sneakers vind ik leuk. In de online shop kun je makkelijk navigeren naar wat je zoekt, óf natuurlijk gewoon inspiratie opdoen en in een opwelling een heleboel mooie spulletjes kopen! Dit wordt extra makkelijk gemaakt door de 'pasvorm informatie-functie'. Je klikt hier bijvoorbeeld je voorkeuren voor een broek aan en de site zoekt de ideale match voor jou. Super easy! Ik ben bijvoorbeeld altijd opzoek naar een broek die onderaan super skinny is, met de pasvorm informatie heb ik gelijk de beste opties gevonden. Zeker een aanrader dus!
Als je dat dan gekocht hebt hoef je niet in te zitten over hoge verzendkosten aangezien die bij Esprit maar € 0,95 per pakket zijn. Soms heb je lekker je 'mandje' volgeladen en komt er nog 'even' 7 euro aan verzendkosten bij, maar bij Esprit gelukkig niet. Dat vind ik een enorm pluspunt! Daarnaast is het terugsturen van producten helemaal gratis. Ook geeft Esprit de optie om je pakket premium of express te verzenden, zodat hij eerder dan de normale levertijd bij jou thuis is. Normaal gesproken duurt het zo'n 3-5 werkdagen.
Heb jij al eens iets besteld in de Esprit Webshop?
Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten