Pagina's

maandag 15 april 2013

PRESS PRESENTATION FRED DE LA BRETONIERE WINTER '13-'14


Afgelopen dinsdag bracht ik een bezoekje aan het College Hotel in Amsterdam voor de perspresentatie van de drie nieuwe schoenen en tassen lijnen van Fred de la Bretoniere. Het merk bestaat al ruim 40 jaar, en niet voor niets is mister Bretoniere dan ook al eens uitgeroepen tot beste schoenen en tassen maker van Nederland! Om te kijken of je het daar mee eens bent moet je snel verder kijken!

Er werden drie verschillende lijnen gepresenteerd voor de winter van 2013-2014: Shabbies Amsterdam, Fretons & Fred de la Bretoniere. Hoewel ik natuurlijk hoop dat die winter nog héél, maar dan ook héél ver weg is was ik toch uiterst nieuwsgierig. Onder het genot van een hapje en drankje op deze prachtige locatie bekeken Nicole en ik de collecties.Wat ik heel erg leuk vond was even met meneer De la Bretoniere te hebben gesproken. Wat praat hij gepassioneerd over zijn werk! Aangezien ik dol ben op schoenen met bontjes aan de binnenkant was ik natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar wat er precies in zit. Dus vertelde hij over de verschillende technieken voor het gebruiken van wol én de schapen die daar bij komen kijken. Tof!
Mijn persoonlijke favorieten zijn de laarsjes die het model droeg! Ik ben dol op laarsjes met vertertjes en een bontje aan de binnenkant, dus dat kon ook niet anders natuurlijk!






Wat vind jij van de nieuwe winterlijn? Zou je er zelf graag iets uit dragen?

Liefs,
Marieke

1 opmerking: