Pagina's

maandag 1 april 2013

MEMOIRES ON MONDAYS

Wow, het is alweer April! Ongelofelijk hoe snel dat gaat. Ik vraag de natuur dan ook even heel erg lief of ik in deze maand dan ook het bijbehorende weer mag ontvangen! Dan ben ik helemaal gelukkig.
Tot die tijd studeer ik er rustig op los, want ja: de tentamens staan voor de deur. Het is net alsof ik steeds slechter word in concentreren en studeren. Ik ben zo ongelofelijk snel afgeleid. Maar genoeg over al dit geleer: wat deed ik nog meer deze week?

Maandag ging ik met Nicole naar Capelle aan de IJssel om de modeshow van Van den Assem schoenen bij te wonen. Onderweg daar naartoe zijn we nog even naar de WE in de Kalverstraat geweest omdat we daar iets voor 50,- euro mochten uitzoeken dankzij het Unlimited PR Event. Thanks WE! Ik kocht er een heerlijke jeans (HOERAAAA IK HEB WEER EEN FIJNE JEANS) en een wit colbertje. Leuk leuk!

Verder werd deze week ons nieuwe bad geleverd. En WOW wat is 'ie groot. Haha, ik heb er al heerlijk in liggen bubbelen. Dat was echt genieten zeg. Sowieso is de badkamer prachtig geworden, we zijn er zó blij mee. Maar dat mag ook wel als je het 18 jaar met een blauwe badkamer hebt moeten doen.

Vrijdagavond laat ging ik even kijken bij mijn Chinese collega's die aan het bowlen waren, wat heb ik gelachen! Na afloop hebben we daar ook nog gegeten. Chinees fonduen is een vak apart, dat kan ik je vertellen. Het is wel mega lekker! Een grote pan met bouillon waar je lekker vlees, vis en groenten in gooit. Zodra iets gaar is pak je gewoon wat je lekker vindt en smullen maar!

Het weekend bracht ik door bij mijn vader in Duiven. We hebben heerlijk gegeten, genoten van de Pasen en geknuffeld met Noa. Dus ondanks het leren was mijn week zo slecht nog niet.

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Succes met je tentamens! Ik heb er gelukkig maar 1tje, wel statistiek, maar ja, volle aandacht voor dat rotvak is wel prettig. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's!
    Zie ik het goed? Staat er een foto van Voor ik dood ga tussen?
    Hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een hele leuke week! En een bubbelbad lijkt me heerlijk! Veel succes nog met tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas, mijn tentamens staan ook voor de deur :( Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk meid! Succes met de school-stress, haha :-)

    Liefs Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh heerlijk, een bad daar kan ik alleen maar van dromen haha. :) Wat leuk dat je iets mocht uitzoeken bij de WE! Meestal is het leuk slagen daar. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I <3 chinees fonduen! En het is ook nog eens super gezond!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk stukje heb je geschreven! Een bad met bubbels, oh, lijkt me zo heerlijk om te hebben :P Misschien is het een idee om de foto's wat groter weer te geven, zodat we ze beter kunnen zien? Jaja, ik ben heel nieuwsgierig haha!

    x Irene, SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen