Pagina's

woensdag 17 april 2013

afterDRK FASHION

Wat vind ik dit toch onwijs leuk! De prachtige blog van Sabrina - afterDRK - bekijk ik regelmatig. Dus  toen ik er achter kwam dat zij nu zelf ook en kledinglabel heeft werd ik wel heel erg nieuwsgierig.
Ik had al wat detail foto's voorbij zien komen, maar nog geen hele items. Toen ik bij SO PR door de showroom liep kwam ik de kledingstukken van de afterDRK collectie tegen. Ik herken de stijl van Sabrina er ónmiddelijk in. Vooral het jasje met de bijpassende broek. Echte beauty's!

Het is zo ontzettend knap om een weerspiegeling van jezelf te geven in een kledinglijn. Ik weet natuurlijk niet of het écht haar intentie was, maar toch zie ik het wel. De lengte en het model van het jasje laten Sabrina zien.

Het witte colbert vind ik helemaal geweldig. Die zou ik stiekem wel willen hebben!

Op www.afterdrk.com vind je de blog van Sabrina. Waarschijnlijk ken je hem al, zo niet: kijken!

Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat ze al een eigen label heeft! Het witte jasje ziet er ook erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen