Pagina's

woensdag 20 maart 2013

PEPE JEANS 40 YEAR ANNIVERSARY


Tijdens het UPR event ben ik meer te weten gekomen over Pepe Jeans. Een merk dat ik eigenijk nog niet zoveel gezien heb, en nog nooit heb gedragen! Wat erg leuk is, is dat ze voor hun veertigste verjaardag allemaal leuke samenwerkingen hebben bedacht. Daarnaast is het thema van de nieuwe lijn Andy Warhole. Die kennen we allemaal van de soepblikken en de gekleurde Marilyn Moroe's!

Om dat te vieren ben ik even op de foto gegaan met de wereldberoemde soepblikken in het hoekje van Pepe Jeans. Deze prachtige foto is het eindresultaat van mijn Birthday Wish for Pepe Jeans! Ik ben nog heel goed herkenbaar, dat zie je ;-). Wel een tof en toepasselijk idee! En ja: de Andy printjes zijn echt té leuk. Je moet ze zien :)


Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten