Pagina's

donderdag 21 maart 2013

M-A-C ARTIST LIP TUTORIAL


Tijdens het UPR bloggersevent van afgelopen woensdag gaven twee M-A-C technique artists kleine workshops over verschillende make-up producten en technieken. Na een workshop over mineral powders heeft Steven mijn lippen gedaan. De nieuwe trend: fel, feller felst! Ook neon mag worden gebruikt. Wil je weten hoe? Kijk dan verder naar de tutorial.

 1. Breng een concealeraan op je lippen om ze te 'ontkleuren'. Zorg dat het een concealer is die niet heel  'droog' is. Een soort balm of vloeibare versie werkt het beste.
2. Breng de lipkleur - in dit geval M-A-C Lady Danger - aan vanuit het midden. 

3. Trek een lijntje rondom de lippen met een lip potlood in dezelfde kleur als je lipstick. Hierna breng je in het midden van je lippen een roze lipgloss aan. Steven gebruikte hier de gloss uit de Nicki Minaj lijn van M-A-C. Deze laat je vervagen naar de zijkanten toe. 

4. Maak de look af met een lekkere roze blush als tegenhanger van de felle lippen!

In eerste instantie dacht ik: roze en rood, heftig! Maar het resultaat was echt heel erg mooi. Daarnaast bleef het heel erg lang zitten, 's Avonds laat waren mijn lippen nog steeds keurig rood. En já ik heb gewoon gegeten en gedronken.


Wat vind jij van de felle kleurtjes voor de lente en zomer?

Liefs,
Marieke




5 opmerkingen:

  1. Wauw, gaaf kleurtje lipstick! Die techniek met concealer kende ik wel, ik ben alleen net iets te lui om het zelf toe te passen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou er van, ik was ook helemaal enthousiast van mijn eigen lippen woensdag! Op naar MAC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er wel echt heftig uit zeg! Met concealer werken is inderdaad een handig techniekje, maar ik gebruik 'm eigenlijk niet echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben zo gek op felle lippen de laatste tijd! Staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, het staat je zo goed! Leuk zo die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen