Pagina's

woensdag 13 maart 2013

FAVOURITES : SERIES TO WATCH

Natuurlijk heb ik de afgelopen tijd niet stil gezeten. Of nouja, figuurlijk dan! Want als ik wel stil zat keek ik lekker naar series. Vandaag een lijstje van mijn favorieten.
Hart of Dixie
Ja, ik kan wel stellen dat ik verslaafd ben. Want sinds vorige week maandag heb ik seizoen één helemaal uit gekeken. Inmiddels ben ik ook al hard op weg met seizoen twee. Ik baal dan ook ontzettend dat ze nu een stop hebben, en ik dus moet gaan wachten op afleveringen: dat kan ik helemaal niet!
Hart of Dixie gaat over een jonge vrouw uit New York: Zoe Hart. Dolgraag wil ze chirurg worden, maar dat loopt niet zoals ze dacht. Uiteindelijk komt ze in Bluebell, Alabama terecht. Daar wordt ze huisarts. Het is moeilijk om een plekje in de maatschappij van het kleine dorpje te krijgen, maar ze doet haar best. Daarnaast zie Zoe - gespeeld door Rachel Bilson - er altijd prachtig uit. Ik ben fan van die vrouw!
Het is trouwens super grappig dat acteur Cress Williams hier de zachtaardige burgermeester van Bluebell speelt, aangezien ik hem vooral ken als de creep  uit Prison Break! (Overigens ook een leuke serie, maar daar schreef ik al eerder over!)

The Carrie Diaries
Ik ben nog steeds fan, maar moet bekennen dat ik twee afleveringen achter loop! Hart of Dixie werkt zo verslavend, en ik kan tot nu toe steeds afleveringen achter elkaar kijken omdat ze al uit zijn. Maar ik ga plaatsmaken voor The Carrie Diaries, because I'm curious.

Verder vind ik het zo jammer dat ik weer twee weken moest wachten op een nieuwe Vampire Diaries. Als het goed is kunnen we vrijdag weer het vervolg zien. Het was tamelijk spannend de laatste keer, dus van mij mag het verder gaan. Al moet ik bekennen dat de serie weleens leuker is geweest. Hebben jullie dat ook?

Liefs,
Marieke

Bronnen: I & II

5 opmerkingen:

  1. ik ken ze niet, maar hart of dixie zegt me wel iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken ze beide, maar heb ze nog niet gezien. Ik ben nu heel erg into Pretty Little Liars en ik loop nu al drie weken achter doordat ik er geen tijd voor had. Ik houd het nu bij 1 serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hart of dixie wil ik nog een keertje gaan kijken! Op dit moment volg ik Gossip Girl, The vampire diaries en Revenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk altijd gtst, moordvrouw en divorce. Meer eigenlijk niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar kan ik hart of dixie gaan kijken? Ik vind je blog en filmpjes enzo echt heel vet!

    x Manon

    BeantwoordenVerwijderen