Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

VIDEO: VLOGGER-DE-VLOG-VLOG

Juist, de naam zegt alles: vloggerdevlogvlog, een vlog die je vooral niet al te serieus moet nemen. Dit filmpje is het resultaat van een avondje uit eten bij Wang Hai in Scheveningen met Nicole. Een camera, eten, Marieke en Nicole, en de video-edit-kunsten van Nicole.

Ik waarschuw je alvast: néé, ik ben niet zwanger, al lijkt dat zo in het shot met het ijsjes scheppen. Iedereen weet dat daar een goddelijk lichaam onder de oversized-blouse zit. ;-) En ja, het is Nicole haar droom om ooit het journaal te presenteren, daarom mag ze alvast oefenen. Met een deo-bus, een 7-up flesje who cares? 

Zoals ik al zei: neem ons niet al te serieus, doe ik zelf ook niet. Het aller ergste is nog wel dat ik zelf steeds dubbel lig van alle onzin. Hoe durf ik, lachen om mezelf?

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en meer willen zien! Dan gaan we daar natuurlijk voor zorgen, op serieus en minder serieus gebied.


Veel kijkplezier!

Liefs,
Marieke en een beetje Nicole
Volg mij op Bloglovin' , Facebook en Twitter!

PS: We spelen een spelletje om eeuwige roem: rara welke van mijn tweets typte ik op 1:44 ?

1 opmerking:

  1. Haha, ik had het filmpje ook gezien bij Nicole! De truuk met de eetstokjes, geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen