Pagina's

zondag 17 februari 2013

MEMOIRES ON MONDAYS

Het is weer maandag, het begin van een nieuwe week. En ja: ik heb vakantieeeeee! Oké, ondanks dat ik vrij weinig les heb gehad de laatste tijd was ik hier echt aan toe. Wat een magisch woord zeg, va-kan-tie. Al moet ik toegeven, de afgelopen week van zo erg nog niet!
Op maandag heb ik, samen met een groepje mede-studenten een onderzoek afgerond met een presentatie. Oh, wat ben ik blij dat het voorbij is. Het duurde twee blokken, en dat was genoeg, heel erg genoeg. Verder ben ik deze week druk geweest met Oh, Jolie het volgende project! Een eigen mini-onderneming. Al zijn onze ambities zeker niet mini. We gaan er voor. Oh, Jolie is een lifestyle blog maar organiseert ook events. Voornamelijk over beauty, fashion, food and photography. Ik hou jullie daar natúúrlijk over op de hoogte.

Daarnaast ben ik twee keer uit eten geweest. Op woensdag ben ik namelijk heerlijk wezen wokken met Nicole bij Wanghai in Scheveningen. Niet echt in de buurt, maar ach, een gezellig treintripje was ook oké. We hebben er een vlog over gemaakt, maar die heb je vast al gezien ;-) Een beetje een jammer detail is dat ik die dag ineens last kreeg van mijn teen, het voelt alsof hij steeds uit de kom vliegt en los staat van de rest. Vies verhaal, en de dokter kon er niets mee. Top!

Donderdag was het natuurlijk Valentijn. En aangezien ik geen lover heb ging ik lekker uit eten met opa, oma, mama en mijn zusje. Mega gezellig! Ik heb onbeschaamd bergen sushi's en salades gegeten, en ook lekkere chineese hapjes. Daarom ben ik ook zo dol op mijn werk. We aten namelijk bij TapAsia, het restaurant waar ik werk. Ik zou er zo weer gaan eten. Omnomnomnom!

De rest van de week had ik het gevoel dat ik méga vol zat. Maar twee keer Starbucks kon er nog wel bij. Oh, shame on me: want het is allemaal een tikkeltje veel en ongezond. Daarnaast is het toch ook echt wel een dure hobby, dat eten. Ik moet echt eens gaan afkicken denk ik, haha.

Dit weekend kwam Noa logeren, het hondje dat we bij mijn vader hebben. Wat is het een schat. Vanavond gaat ze weer terug, wat zal het rustig zijn vanaf dan!

Ik ga genieten van mijn vakantie, al heb ik het stiekem toch weer druk. Wel lekker tijd om te bloggen! Hebben jullie nog wilde plannen?


Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin' , Facebook en Twitter!

4 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat jullie met valentijn wel lekker uit eten zijn wezen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleik! en dat is ook juist leuk om op valentijnsdag te doen! mijn vakantie is net weer voorbij :( hihi! ik ben heeel benieuwd naar oh, jolie! het klinkt echt leuk! Liefs nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk overzichtje! Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie! Jammer genoeg is die van mij net voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen