Pagina's

donderdag 28 februari 2013

FAVOURITE BLOGS

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat blogs met jullie deelde welke ik regelmatig en soms zelfs dagelijks bekijk en lees. Ik gok dat jullie ze deze keer bijna allemaal wel kennen, maar toch wil ik ze op deze eerste van de maand even delen!
Natuurlijk beginnen we nog even met www.ohjolie.nl! De blog van mij en vier andere dames. We zijn zo ontzettend blij met alle lieve reacties, en hopen dat dit er steeds meer worden en dat de reacties blijven komen! Oh, Jolie staat compleet in het teken van lifestyle, beauty, fashion en photography. Kom gezellig even langs, want er komt steeds meer bij!

www.teskuh.nl, do I need to say more? Ik moet altijd zo hard lachen om de stukjes die Teske schrijft. Soms zijn ze lekker serieus over een bepaald product, en vaak zit er ook een flinke knipoog in het geheel. Als je toch gaat koekeloeren, kijk dan ook even de filmpjes die zij heeft met haar vriend Mert. Daar moet ik altijd vreselijk hard om lachen!
Cherelle is een vrolijke en kletsgrage dame met een lekkere eigen stijl. Op www.laccherelle.blogspot.com schrijft ze voornamelijk over mode, en heeft ze geweldige foto's. Echt de moeite waard om even te kijken!


Last but not least: My Lifestyle Diary. Nina is een mooie meid met een hele fijne blog! Haar outfit foto's vind ik erg mooi, en de uitstraling is lekker fris. Haar stijl, en nieuwe layout vind ik helemaal top en ik wens haar dan ook nog meer volgers toe!

Liefs,
Marieke

7 opmerkingen:

  1. hoi! ik denk dat er iets mis is met je link naar mylifestylediary van nina! ik krijg iets compleet anders!

    leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die laatste 2 kende ik nog niet! De laatste wilde ik gaan bekijken maar hij linkt denk ik naar de verkeerde blog :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk, deze blogs volg ik ook allemaal! 'Oh, Jolie' volg ik natuurlijk nog maar kort, de andere blogs ken ik al wat langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ik zie deze nu pas! lief en leuk dat ik erbij sta! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen