Pagina's

woensdag 13 februari 2013

DIY: LAST MINUTE VALENTINE INSPIRATION

last minute valentine valentijn diy idee cadeau beautyofliving marieke van stempvoort
Valentijnsdag! Voor het geval je er nú pas achter komt dat het alweer de veertiende van februari is heb ik hier een aantal last-minute ideetjes voor je klaar liggen. Want het is nooit te laat om jouw valentijn te verrassen. Dit kan natuurlijk jouw vriend of vriendin zijn, of gewoon een lief vriendinnetje, je ouders, je broer of zus of misschien zelfs je opa of oma zijn! Natuurlijk kan dit ook perfect alleen. Ik bedoel: chocolade taart kan altijd! Ik heb ook geen valentijn, en ik vind het helemaal prima. Ik ga lekker uit eten met mijn moeder, zusje en opa en oma. En dat is net zo fijn.
Dus zet je creatieve bril en je knutsel muts op en je twee rechterhanden in de 'aan-modus', en dan heb je binnen no-time een valentijnsverrassing!

 call me cupcake valentine callmecupcake cake chocolate beautyofliving chocolade

Dit top recept komt van Callmecupcake.se, een blog met geweldige taart recepten en beeld. Die foto's zijn bijna heaven on earth. Ik word er echt gelukkig van! Op de site staat het recept in het Zweeds, maar met google translate as your friend kom je er helemaal uit!

valentine diy mok mug
Daarnaast vind ik zelf mokken heel erg leuk. We hebben er thuis dan ook véél. In alle soorten en maten. Nog leuker wordt het wanneer je ze zelf pimpt! Dus haal een basic mok bij bijvoorbeeld de Action of Hema en wat porseleinverf. Deze verf kun je kopen bij verschillende hobby zaken. En schilder er iets liefs op. Bijvoorbeeld: jullie namen, hartje, als je héél goed bent een cartoonversie van een foto van jullie, een mooie of grappige quote, of iets anders leuks! Alles is goed, het gaat namelijk om het gebaar. Hier vind je ook nog een handleiding met speciale stiften.

Natuurlijk kun je ook iets van de onderstaande dingen doen:
- Bak koekjes, versier ze, en eet ze samen op.
- Koop een huge kaart bij de Action. Zijn helemaal niet duur, en wel heel lief!
- Ga schaatsen, voor waar dat nog binnen kan.
- Breng spontaan een bezoekje op een plek waar hij of zij het totaal niet verwacht.
- Kook gewoon iets gezellig.
- Koop Ben&Jerry's en ga lekkere films kijken, serieus, dit is altijd een goed idee voor iedereen.
- Haal een lekker flesje wijn (mits je 16 of ouder bent natuurlijk, oh oh ik lijk wel een moedertje) en geniet van een avondje samen.


Happy Valentine and DIY! Heb jij nog plannen?

Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten