Pagina's

maandag 18 februari 2013

BEAUTY: TO OMBRE OR NOT TO OMBRE

Ik twijfel al een tijdje. Mijn haar bestaat al een beetje uit uitgegroeide highlights, dus een overstapje op ombre is gemakkelijk gezet. Klein detail is dat ik bang ben dat mijn haar er dunner, minder volumineus of wat dan ook gaat lijken. De foto is van vorige week, dat is dus de stand van zaken.

En dan dus nog de vraag: hoeveel ombre? I need some advise!

So what do you say: to ombre or not to ombre?

Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin' , Facebook en Twitter!

8 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf laatst mijn haar ook ombre geverfd en ik ben er echt heel blij mee! Ik zou het doen, maar ik zou dan eerst wel bijvoorbeeld aan een kapper vragen wat er kan gebeuren met je haar. Bij mij heb ik na het verven (ik heb het zelf ombre geverfd) meteen gewassen en een voedend masker en conditioner gebruikt, zelf merk ik niet heel veel verschil of het nu dunner is of niet, maar dat zou je voor de zekerheid na kunnen vragen bij de kapper, die weet er alles van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je haar zo al erg mooi. Maar je kan altijd een gokje wagen. Iets anders is ook weer eens leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan het altijd een keer proberen! Vraag gewoon even aan je kapster, welk soort ombre zei het mooist bij je zou vinden, die hebben er meestal wel verstand van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind een ombré altijd heel leuk, maar ik was zelf ook bang om hem te laten doen.
    Uiteindelijk heb ik hem zelf gedaan, je vindt er ook 2 artikels over op mijn blog :)

    Veel succes alvast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je haar best wel mooi zoals het nu is! Je hebt een prachtige kleur, dus ik zou het zo laten! Maar de keuze is natuurlijk aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt heel mooi haar maar ik ben echt fan van ombre :)
    Echt leuke blog! Zin om elkaar te volgen?
    x Hannah
    http://theadventurouslifestylelab.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je twijfelt omdat je bang bent dat je haar doffer of iets dergelijk gaat worden, don't be. Gebruik gewoonweg een andere behandeling voor je haar zoals bijvoorbeeld de L'Oreal Pro-Keratine Refill serie (moet zelf niet elke keer als jij je haar wast, gewoon 2x per week is al goed). Ik heb die serie zelf getest toen mijn haar nog langer was en heeeel dof vanonder (het was echt meer dan 1,5 jaar niet geknipt) en het werkte echt. Een tip: je kan ze nu aan -40% kopen op haar-producten.nl en dat bespaart wel wat eurotjes. Die serie is niet in de winkels verkrijgbaar maar wel in sommige kapperszaken! Haha, een beetje een lang antwoord, sorry. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, niet sorry zeggen! Lief van je, zo'n uitgebreid antwoord! :)
      Ik hoorde trouwens dat je hebt gewonnen: Gefeliciteeeerd!

      Verwijderen