Pagina's

maandag 21 januari 2013

WATCH: THE CARRIE DIARIES


The Carrie Diaries, het is bijna onmogelijk dat je er nog niets over hebt gehoord. En nu Gossip Girl ten einde is zijn we natuurlijk allemaal desperate in need voor een nieuwe serie, iets waar we elke week naar uit kunnen kijken.

Ik moet toegeven dat ik nog nóóit een aflevering Sex and the City heb gekeken, en dus helemaal niet op de hoogte ben van hoe het Carrie Bradshaw verging in NY. Toch vind ik dat dat het ook extra leuk maakt, kijk ik hierna gewoon lekker naar Sex and the City. Of stiekem ondertussen, want waarschijnlijk kan ik dat niet laten.



Voor het geval je toch op wonderbaarlijke wijze nog niet over The Carrie Diaries hebt gehoord: Carrie Bradshaw, hoofdpersoon in Sex and the City, had natuurlijk ook een jeugd! Als kijker van de serie heb je alleen geen idee hoe die verliep, want je begon haar pas later te volgen. Nu gaan we terug in de tijd en zien we hoe Carrie opgroeit, in New York terecht komt en dealt met alle dingen uit het leven van een tiener. Wel één met heel veel geluk, want zij komt terecht in the city where you can make your dreams come true!

AnnaSophia Robb speelt de prachtige Carrie. In heel veel dingen lijkt ze ook echt op Sarah Jessica Parker. Goed gecast! Ik ben helemaal weg van de eerste aflevering. Het is zo leuk om al die herkenbare tienerproblemen, maar ook heftige dingen waar gelukkig niet iedereen mee te maken krijgt, voorbij te zien komen. Dingen waarmee je zelf zat, en waarvan je misschien wel zou willen dat je er mee zou zitten. Want "Help, ik sta in Manhattan en mijn panty is kapot" zou ik helemaal niet als probleem zien. Who cares? You're in Manhattan!

Elke maandag wordt The Carrie Diaries uitgezonden in Amerika, morgen kun je dus lekker aflevering 2 downloaden!


Liefs,
Marieke

3 opmerkingen:

  1. Ik heb de eerste aflevering ook gezien! Ik heb ook nooit SATC gevolgd. Ik denk dat ik dit ook veel leuker vind ;). Ik ga deze serie blijven volgen, vond het erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij ben ik echt de enige die niet zo enthousiast is over dit programma, haha! Ik vond SATC altijd leuk om te kijken, met de films als hoogtepunt. Maar dit, hmm... Ik zal me gewoon eens moeten wagen aan die eerste episode, denk ik. Er moet toch een reden zijn waarom iedereen zo positief is hierover, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt zo leuk om te kijken, voor mij is het dus echt de nieuwe gossip girl! Vanavond kijk ik zeker naar de nieuwe aflevering.

    BeantwoordenVerwijderen