Pagina's

maandag 14 januari 2013

THIS WEEK

Afgelopen week heb ik eigenlijk best veel gedaan, nu ik even terug denk is dat wel de conclusie. Ik had het helemaal niet door. Hoogstwaarschijnlijk omdat het grootste deel uit school bestond. Eén groot feest, dat begrijp je!
Deze week:


- Zat ik vier dagen lang op school, rolde ik van het ene in het andere project, en kreeg hoofdpijn van al die opdrachten. Kom op, van een hele vakantie niets doen naar 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan school werken is toch écht een te heftige omschakeling?

- Bezocht ik de opening van MOAM &FOAM, het verslag vind je hier. Maar de samenvatting is dat het een geweldige avond was. Met mode, fotografie, lekkere drankjes en leuke bloggers!

- Ging ik toen ik terug kwam uit Amsterdam snel aan de leer, er moest ook nog een verslag getikt worden. Plots ging mijn telefoon, en ik citeer "Mariek, morgen zijn Michelle en jij jarig, over een kwartier zijn we bij je want daar moet een drankje op worden gedaan!". En zo ging dat dus ook echt. Dág verslag, hoi partymood!

- Kwam ik om 2.00 uur weer thuis en werd ik toegezongen door twee slaperige hoofdjes: m'n lieve mams en zusje. Inclusief cadeautjes. Happy days!

- Stond ik vroeg op, op mijn verjaardag. Ik zou die dag taarten bakken maar eerst nog 'eventjes' een website uploaden. Helaas zat er ergens iets fout en werd 'eventjes' zo'n drie uur op school. Gevechten met dreamweaver en ruzie met printers: het zat niet mee! Maar het lukte.

- Heb ik in een zeer korte tijd 3 taarten en een batch cupcakes gebakken. In welgeteld 3,5 uur tijd deed ik alle boodschappen en maakte ik alles klaar. Pfoe, wat was ik moe! En toen nog die verjaardag vieren ;-) Gezellig was het zeker!

- Ging het leerporces gewoon verder in het weekend... en dat is ook precies waar ik nu midden in zit. Mijn concentratieboog - zo heet dat toch ?! - is niet langer dan zo'n tien minuten...I'm hopeless haha!

Ik houd mijzelf het beeld voor ogen dat over twee weken dit alles weer voorbij is en ik heerlijk naar The Script gaaaa!


Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. In ieder geval iets om naar uit te kijken! Ik mag aankomende vrijdag de strijd aan om alle taarten, cupcakes en ander lekkers voor mijn verjaardag klaar te maken. Ik vier het zaterdag, maar de familie staat al vroeg op de stoep.

    BeantwoordenVerwijderen