Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

THIS WEEK


- Ontmoette ik Pelle de Maagt, Sabrina van afterDRK, Anna van NSMBL.nl en Hilmar Mulder van Grazia tijdens het bloggers event in The Dylan. Wauw, wat een geweldige locatie, ik ben nogsteeds onder de indruk! Mijn verslag kon je al eerder lezen

- Reed ik drie miljoen rondjes om en door Amstelveen, omdat Nicole beweerde dat daar een station was waar we konden parkeren, zodat we voordelig naar Amsterdam konden. Helaas heeft dat station nooit bestaan en is het er nog steeds niet. En ik was te eigenwijs om voor af even te checken of er wel echt een station was. Die rondjes waren dus voor de man met de korte achternaam.


- Ontdekte ik The Carrie Diaries. Of nouja, overal las ik er over en natuurlijk moest ik kijken. Het was een aangename verrassing. Een goede after Gossip Girl remedy!

- Begon The Vampire Diaries weer. Oef, eindelijk weer genieten aan het einde van de week. En já, Damon was weer ongelofelijk zichzelf, oftewel: sexy.

- Ben ik weer heerlijk wezen eten bij TapAsia. Als je een keer in Ede of omgeving bent is het zeker een aanrader. Kom dan wel op een dinsdag, want dan werk ik. Kun je even hoi komen zeggen!
Je eet hier trouwens geweldige sushi, wok- en teppanyaki en chinese of japanse gerechten. I love it.



- Kreeg ik deze geweldige geur diffuser (links). Ik vind het zo'n mooie vaas. Een maand geleden werd ik er verliefd op, en nu heb ik hem! Waaauw. Hij is van Millefiori Milano.

- Werd ik steeds vaker chagrijnig van de kou. Nog steeds overigens. 

- Verder vierde ik de verjaardag van twee lieve vriendinnen, en heb ik onder een steen geleefd. Ik leef nog steeds van opdracht naar tentamen naar het volgende tentamen. Ik wil gewoon weer de student uit hangen, niet de nerd. Ik wil lui zijn en feesten!


 Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. 'ik wil lui zijn en feesten' ik ook haha!
    Nog even volhouden!

    Heel gaaf het bloggersevent, je vaas en schoenen heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhmz, dat station bestaat wel. Gratis parkeren en binnen 10 minuten in Amsterdam Centraal. Maar het is wel een tram station. Ik weet niet naar welk soort station je zocht, maar als je naar iets anders dan een tram station zocht, kon je inderdaad lang zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vaas is prachtig!!


    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen