Pagina's

donderdag 24 januari 2013

STYLE: OVERSIZED FAKE FUR

oversized fake fur winter coat jas nepbond
Sorry dat het uit dezelfde serie als mijn outfit foto's, maar hier zie je mijn bescherming tegen de kou deze winter toch echt het beste. Mijn oversized bruine nep-bontjas!
Ik kocht hem voor 10 euro in een tweedehands winkel. Hij is echt héél héél héél erg oversized zoals je ziet op de rechter foto! Maar gelukkig ben ik lekker lang, dus het kan. Tenminste dat vind ik!

Omdat hij zo ontzettend groot is zit hij niet altijd even warm, er komt veel koude lucht tussen, maar oooh wat is hij zacht! Echt, ik kan er in slapen, wat een geweldig ding!


Wat vind jij er van?


Liefs,
Marieke


5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem iets te, maar als jij hem mooi vind moet je hem zeker dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Persoonlijk geen fan van maar bij jou staat hij gaaf! Ik ben vooral weg van je broek! Hij is zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem superleuk! ik vind die jassen ook zo mooi!
    En ik vind dat dat hele oversizede je juist goed staat! Liefs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem echt prachtig! Een maatje kleiner was wel iets meer perfect geweest, al lijkt me het heerlijk om in zo'n zacht stofje te verdrinken haha. Geweldige vondst! xo

    BeantwoordenVerwijderen