Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

LOVE: BLOGS


Heb je vanavond nog niets te doen, en zit je te bibberen van de kou? Ik heb hier weer een rijtje met bloggers uit alle categorieën die je niet wilt missen! Dus maak die chocomelk warm, pak er iets lekkers bij en kruip achter je computer!

From now on, I will put an english summary of the blogpost with every post. 

Nothing to do tonight, shivering of the cold? Here I have a little list for you with four totally different blogs you might like. So go get that hot chocolate, a batch of cookies and find out about these lovely blogs!

nsmbl anna nooshin
Tijdens de bloggers masterclass gaf Anna Nooshin ook een presentatie. Deze dame heeft stijl én een gave website. NSMBL ziet er misschien niet direct heel erg feminine uit, maar alles wat voorbij komt spreekt aan én is juist heel erg gericht op alles wat ik leuk vind. Van leuke nieuwtjes naar fijne stijl foto's. Ik ben fan! En ooooh, die vormgeving!


My Own Vogue World 
Op het bloggersevent ontmoette ik Judith, een vrolijke meid met een hele leuke outfit. Op myownvogueworld blogt ze over de leukste dingen: neem een kijkje!
De naam zegt het al: 'Uit Pauline's Keuken'. Dan kan het niet anders dan dat dit een site is met heerlijke recepten. Als echte food-liefhebber is dit heaven on earth! (Of on the web natuurlijk) Ik heb er al een aantal keer rondgekeken, en de meest originele maar ook lekkere recepten komen voorbij. Genieten!

Naast Judith ontmoette ik ook Raya bij de masterclass. Raya, Judith en Nicole wonnen de kaarten voor AFW. Super leuk, net als de blog van Raya! Ze heeft er hele leuke tips en artikelen over voornamelijk beauty op staan. I like :)


Liefs,
Marieke




6 opmerkingen:

  1. Lijken me heel leuke blogs, ga straks even een kijkje nemen, eerst even Chocolademelk en marshmallows pakken, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze alle 4 nog niet! Maar vind ze erg leuk, ik ben My own vogue world gaan volgen, hele leuke blog heeft ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blogs! Ik kende ze nog niet allemaal! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je zag het niet over het hoofd, ik was je gewoon keihard aan het negeren. Sorry daarvoor. (Ik was een weekendje weg, vandaar.) Ik heb een Canon EOS 1100D ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NSMBL is idd súper leuk! De andere 3 blogs die wij nog niet kenden zijn idd ook erg, bedankt voor het delen.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, wat leuk! Heel erg bedankt voor de feature, Marieke. :D De enige blog dat ik nog niet kende was 'Uit Pauline's Keuken' en aangezien ik wel fan ben van lekker eten, ga ik meteen kijken! xo

    BeantwoordenVerwijderen