Pagina's

woensdag 2 januari 2013

HAPPY NEW YEAR! GOALS FOR 2013

Lieve lezers: Gelukkig nieuw jaar! De eerste dag van het jaar was ik een beetje van de wereld, maar ik ben weer op de radar ;-) Voor jullie de beste wensen, voor mijzelf een lijstje met dingen die ik graag wil doen of bereiken dit jaar. Eigenlijk ben ik niet zo van de voornemens, maar een nieuw jaar laat je toch altijd even denken over het afgelopen jaar, en wat beter kan. Hier mijn list.

Meer genieten
Ik merk aan mijzelf dat ik pas achteraf door krijg hoeveel geluk ik heb dat ik dingen mag meemaken of hoe leuk het eigenlijk is wat ik heb gedaan. Ik wil gewoon bewuster worden van al die dingen op het moment zelf.

Minstens 400 blog post schrijven
Ik wil groeien! En dan niet in de lengte, want ik ben toch al zo'n 1.78  meter. Ik bedoel natuurlijk online. Een groter publiek bereiken en leuke dingen doen voor mijn blog. Dat is de droom. Daarbij wil ik gewoon zoveel mogelijk eigen beeldmateriaal maken. Zoals dat de laatste tijd al aardig lukt. Ik hoop ook heel erg dat jullie dat ook leuk vinden!

Nadenken over wat ik koop & sparen voor iets 'moois'
Spreekt eigenlijk voor zich, ik koop té véél onzin. En sparen, een aantal jaar terug was het mijn spiegelreflex, afgelopen jaar mijn MacBook. Ik wil investeren in mooie en goede spullen en lekker sparen.

Minstens één of twee keer naar het buitenland
Wederom sparen, maar ook genieten!

Dit jaar van school halen om vervolgens de meest toffe stage plek te zoeken
Alles heeft een korte omschrijving, maar het spreekt ook allemaal zo voor zich. Bij dit doel neem ik ook gelijk voor om wat dan ook op tijd en goed af te hebben. En ik wil gewoon een gave stage, iemand suggesties? Ik doe HBO communicatie! ;-)

Meer verdiepen in typografie, design en fotografie
Voor mijn studie niet geheel onbelangrijk, en gewoon heel erg interessant!

En tja, verder alles dingen als : gezonder eten, sportiever worden en ga zo maar door. Ik schrijf ze niet eens meer op. Misschien lukt het dan juist, als je er geen druk op legt. En ach, ik pas nog in mijn skinny jeans, dus echt nodig is het niet ;-)
Ach, we zullen zien wat het jaar brengt, 2012 was een topper. Als 2013 nog beter wordt, dan wordt 't fabuleus!

Wat ga jij dit jaar proberen te bereiken?

Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!

4 opmerkingen:

  1. Het meer genieten staat ook op mijn lijstje, zo zonde als een jaar alweer voorbij is en je beseft hoeveel leuke dingen je eigenlijk hebt meegemaakt! En ook mijn propedeuse halen voor, goh wat toevallig, dezelfde opleiding als jij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van mijn doelen is ook online groeien en meer posts maken.. ik ben in ieder geval al goed begonnen... nu nog volhouden!

    xoxo
    Check out: www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste drie zijn hier ook van toepassing! Veel succes ermee!

    xoxo, styledelight.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eerste doel is heel belangrijk! Die wil ik zelf ook wel naleven! Wil je 400 posts in een jaar maken? Dat is wel veel, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen