Pagina's

zaterdag 19 januari 2013

GRAZIA BLOGGERS MASTERCLASS

bloggers masterclass grazia
RayaNicole / Anouk / Judith / Marieke
Zaterdag was ik samen met Anouk en Nicole aanwezig bij de Grazia Bloggersmasterclass. Een super leerzame middag met presentaties van Anna van ww.NSMBL.nl en Sabrina van www.afterDRK.com. Twee hele gezellige, doodgewone meiden met stijl! Ze gaven ons hun visie op bloggen: heel erg interessant dus! Ik heb echt nuttige tips gehad waarmee ik hoop mijn blog te kunnen verbeteren. Daarnaast was Polle de Maagt aanwezig, hij vertelde ons hoe je kunt opvallen en gebruik maken van social media en techniek. Als je lui bent, laat je de techniek gewoon zijn werk doen ;-)

Lucky Basterd Nicole won ook nog eens twee kaarten voor shows tijdens AIFW en een tablet voor twee weken om live te kunnen bloggen: hoe tof is dat?!

Klik verder voor mijn sfeer impressie, in het prachtige The Dylan aan de Keizergracht. Waar we ook een aantal leuke meiden leerden kennen.


cupcakes grazia

pelle sabrina afterdrk anna nsmbl grazia hilmar mulder

hilmar mulder marieke van stempvoort grazia
 grazia bloggers masterclass the dylan

pelle maagt masterclass

sabrina afterdrk masterclass grazia

anna nooshin nsmbl masterclass grazia


Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!

5 opmerkingen:

  1. Super leuk!!

    xx Mounia
    Www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk! Lijkt me echt heel interessant! x Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond het ook echt super! Hele leuke foto's trouwens. :D (En o, ik denk trouwens wel dat je Polle de Maagt bedoeld ipv Pelle Maagt, hihi. Dat je het even weet!) xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor het compliment, én de tip! Typfoutje, had het ergens anders wel goed staan haha, merci! x

      Verwijderen
  4. Super leuk dit, had hier ook graag aanwezig willen zijn. Wist het alleen niet :(
    Ziet er in ieder geval gezellig uit!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen