Pagina's

donderdag 17 januari 2013

BEAUTY: ANDRÉLON ARGAN OIL SERUM

review andrelon serum argan olie
Andrélon heeft een nieuwe lijn in de schappen staan, en eentje waar ik wel enorm vrolijk van word kan ik je vertellen! Lees verder waarom!
Als ik het woord olie hoor wordt ik al snel bang voor vet haar, maar toch probeer ik het maar weer. Want eerder werd ik al erg vrolijk van een olie van The Body Shop. Dus kocht ik tijdens de 2+2 actie bij Kruidvat lekkere haarproducten. Waaronder de het serum en het 1-minuutmasker uit de nieuwe lijn van Andrélon. Deze producten bevatten Marokkaanse Argan olie. Een olie die steeds populairder wordt en in verschillende producten wordt gestopt. Je kunt de olie ook 'puur' kopen, maar in een product is natuurlijk mooi meegenomen! 

ingredienten argan serum andrelon
Op de ingrediënten lijst kun je zien dat de olie vrij vroeg in het rijtje staat, samen met andere oliën. Lekker veel olie dus! Al zie ik ook dingen staan als alcohol, dat is wat minder voor je haar, maar laten we maar gewoon naar de resultaten kijken.resultaat argan serum andrelon

Ik heb na het douchen het 1-minuutmasker gebruikt, toen voelde mijn haar al heerlijk zacht, en dat na slechts 1 minuutje! Daarna heb ik heat-protector gebruikt en mijn haar droog geföhnd. Als finishing-touch gebruikte ik één pompje van het serum. 

review argan olie serum andrelon

Mijn reactie: Oh die geur is heerlijk! Mijn haar voelt méga verzorgd en mensen zeiden zelfs: oh je haar is zo mooi! Dat heb ik werkelijk nog nooit gehad door een product. Zelfs niet met mijn Biosilk Serum. Ik heb de hele tijd zin om nog even te voelen hoe zacht het is. Wauw, super product!

Fijn detail: vaak heb ik dat serum een vettig laagje achter laat op mijn handen, dat heb ik bij dit serum totaal niet! En dat geldt ook voor mijn Body Shop olie :-)

haar argan andrelon
Dit is hoe mijn haar er nu uit ziet, op de foto's zie je de shine niet zo goed, maar hij is er zéker. Verder moet ik héél erg nodig naar de kapper ;-)

Liefs,
Marieke


5 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Ik ben ook altijd bang dat het vettig wordt, maar dit is het proberen waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb 'm zelf ook, maar vind die olie van The Body Shop nog wel net iets beter ;). Maar die is bij mij op, dus gebruik ik nu ook deze van Andrélon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de shampoo er van al merk ik niet heel erg veel verschil met 'Perfecte krul' van Andrélon. Misschien ga ik deze ook wel eens proberen, kijken of het ook werkt met krullies! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh klinkt erg goed ! hoeveel kost hij eigenlijk ? xoxo

    BeantwoordenVerwijderen