Pagina's

vrijdag 14 december 2012

ONE LAST TOUR: SWEDISH HOUSE MAFIA


Oké, echt beauty, fashion, of wat dan ook is het niet. Maar ik wil het echt even met jullie delen.
Afgelopen week schreef ik over het feit dat ik mijzelf ontzettend dom vond vanwege het feit dat ik niet samen met mijn vrienden een kaartje voor Swedish House Mafia had gekocht.
Lucky me, vond via marktplaats toch nog een kaartje, en dus ging ik gisteren naar het Ziggo Dome in Amsterdam. Let's Party! Hier is mijn 'mini' review.


Imagine, je staat in het Ziggo Dome, hebt genoten van een drankje en je stapt de zaal binnen, de vloer staat vol met enthousiaste mensen. Dan voel je gewoon een geweldige sfeer! Het voorprogramma was NO_ID. Ik kende ze zelf niet, maar in het 'wereldje' zijn ze erg bekend heb ik gehoord. Het feest begon dus al lekker, dansende mensen overal om je heen, heerlijk!

Toen de klok 22.00 uur sloeg begon het spektakel dan eindelijk. Een doek viel voor de stage en er scheen blauw licht op. Daarna werd er geopend met een geweldige licht show. Dat was wel iets wat echt de hele show door óntzettend gaaf bleef. Lasers, beelden écht alles zat er op en er aan.
Het laatste deel van de avond werd gevuld met de meest bekende nummers; Antidote, Don't You Worry Child, One Miami2Ibiza én natuuuuurlijk Save the World Tonight. De zaal ging helemaal los. Ondertussen werd te show aangevuld met vuurwerk, partypoppers, en uiteindelijk ballonnen in ballonnen. Zie die foto, hoe gaaf is dat?!
Twee leuke dingen waren dat de mannen flink aan de zwaai gingen met Nederlandse vlaggen én dat tijden Don't You Worry iedereen moest gaan zitten en we met zijn allen opsprongen. Geweldig, de adrenaline die je dan voelt!

Het was de laatste keer dat Swedish House Mafia in Nederland was. Ze zijn bezig met hun afscheidstour 'One Last Tour'. De show had dus ook nog iets speciaals omdat het een afscheid was.

Om  maar te eindigen in de woorden van de Zweedse mannen:
We Came, We Raved, We Loved it!
Well I certainly did!



Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!




Credits: Ik had zelf niet héél veel foto's, aangezien ik geen fantastische camera op mijn telefoon heb zitten. Daarom heb ik een collage gemaakt, met foto's van instagram!

1 opmerking:

  1. Wat gaaf dat je toch bent gegaan! Klinkt en ziet er erg leuk uit!

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen