Pagina's

zaterdag 15 december 2012

LUSH LEMONY FLUTTER

lush lemony flutter review

Lemony Flutter, ik zou bijna vragen: wie kent het niet? Maar dat is natuurlijk een beetje overdreven. Toch is het denk ik wel een van de bekendste producten van Lush. De nagelriem crème met een citrusgeurtje. Lees verder om het te leren kennen of te lezen wat ik er van vind!


lush lemony flutter review

Helaas heb ik een naar trekje, soms stijgen geuren echt naar mijn hoofd. Dan kan ik er misselijk van worden of hoofdpijn van krijgen. Zélfs al is het een heerlijke geur. Zo jammer is dat!
Gelukkig is dat maar af en toe zo, en toevallig tijdens de eerste paar keer lemony flutter. Inmiddels kan ik de geur heel goed hebben, en dat is maar goed ook, want ik gebruik het product graag.

Nu ben ik dus gewoon FAN! Echt, het voedt je nagelriemen zo goed. Van mijzelf heb ik redelijk zachte nagelriemen. Maar zodra ik mijn nagelriemen wil gaan terugduwen met een bokkenpootje is een crème geen overbodige luxe. Zonder scheuren ze toch wel wat in, en zoals we allemaal weten: dat is geen pretje!


Fijn is dat er geen gekke ingrediënten in de Lemony Flutter zitten, vooral veel natuurlijke ingrediënten en oliën. Ondanks alle olie trekt de crème snel in, dat scheelt weer, want bij sommige producten geef ik een uur later nog af. Bij deze niet!

lush lemony flutter review

Het potje lijkt misschien klein en duur. 50 ml voor 10,65. Schijn bedriegt, je hebt maar zo'n klein beetje nodig dat je heel erg lang met één verpakking kunt doen. Met dat kleine likje crème heb ik genoeg voor al mijn vingers. Een kleinere pot was misschien handiger geweest. Maar who cares? Met deze verpakking heb je genoeg om ook eeltplekjes of droge huid in te smeren.

Lemony Flutter is te koop bij Lush. Klik op de link en je komt gelijk bij het product uit.

Ben jij ook fan?

Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!



1 opmerking:

  1. wat lijkt die Crème me heerlijk!
    Kan je die ook gewoon bij de Etos ofzo kopen?
    Ik ga hem zeker proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen