Pagina's

zaterdag 22 december 2012

BEAUTY: DA EYESHADOW MOUSSE


da eyeshadow mousse
Bijna kerst, en dus tijd voor glimmers! Met het sinterklaas dobbelspel won ik deze eyeshadow mousse, iedereen wou hem, maar toen de wekker ging was hij lekker in mijn bezit! Sorry meisjes ;-)

swatch da eyeshadow mousse
Ik moet zeggen, op de foto komt hij niet echt tot zijn recht! Het lijk net een witte streep, maar dat is het totaal niet. Als je hem wat dikker aanbrengt is het een witte laag met heel veel kleine subtiele glimmers. Gebruik je hem wat dunner dan is het een mooie glans. 
Ideaal voor kerst en oud&nieuw natuurlijk. Het geeft echt een classy, subtiele glans aan je make-up. Ik vind het een echte aanrader.

Enige nadeel is dat het potje héél smal is, en je dus echt met je vinger er in moet stippen bij wijze van spreken. Maar daar komen we wel weer overheen.

Als je hem heel subtiel gebruikt gaat hij ook prima door voor highlighter!

Het was een cadeautje, dus een prijs weet ik niet. Te koop bij de DA natuurlijk ;-)


Liefs,
Marieke
Volg mij op Bloglovin'!

2 opmerkingen:

  1. Leuke review! Ik volg je nu!
    Ik heb een give-away op mijn blog, doe jij ook mee? :)

    Liefs,
    Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen