Pagina's

vrijdag 28 december 2012

2012 LOVE: FAVOURITE ITEMS

diamonds bracelet gift
In 2012 kwamen er twee grote liefdes in mijn leven, en nee dan heb ik het niet over twee mannen! Het was mijn examencadeau, deze prachtige armband die ik van mijn lieve moeder kreeg. En natuurlijk...

macbook pro blog
Mijn MacbookPro! Oh, we lijken wel een getrouwd stel. Overal waar ik kom, is mijn Macbook. En ook 's avonds in bed, nog snel even GTST (já, ik kijk gtst, en ik schaam me niet) kijken. Daarnaast heb ik de laatste seizoenen Gossip Girl als een sneltrein gekeken, tot in de late uurtjes!

Met deze twee items kan ik de hele wereld aan! Of nouja, mijn gekke wereld kom ik er aardig mee door ;-)

Liefs,
Marieke


4 opmerkingen:

  1. Leuke armband, ik heb ook een macbook en kan niet meer zonder:D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie armband en ik wil ook wel een macbook in 2013... vrees alleen dat het er niet van zal komen :P Op de eerste plaats staat toch wel een spiegelreflex camera!

    xoxo
    Check out my blog: www.pickmeanoutfit.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke reacties :) En ja, mijn doel was jaren lang : een macbook bij elkaar sparen, en in 2012 is het gelukt. Gaat jullie ook lukken dames!

    BeantwoordenVerwijderen