Pagina's

zaterdag 24 november 2012

THIS WEEK

Deze week was qua school rustig, maar verder had ik genoeg te doen! Lees maar mee, deze week:

- Hield ik een shoot, in de weilanden, de mist, de modder, maar vooral DE KOU!

- Had Sinterklaas mij gelukkig beloond voor mijn goede gedrag en was daar een heerlijk paar leren handschoenen: I love.

- Heb ik dus heerlijk lang en veel foto's kunnen bewerken, wow, ik heb er van genoten. En al zeg ik het zelf, ik ben best een beetje trots!

- Werd ik gekozen uit een hele berg facebookers om naar het Body Shop Christmas Event te komen, maar dat was je vast niet ontgaan ;-)

- Maakte ik dus dat tripje naar Amsterdam met twee vriendinnen, om te genieten van een heerlijke avond.

- Kreeg ik een hele fijne goodiebag mee.

- At ik pizza voor maar 5 euro, ja dit lees je goed VIJF euro. En was hij nog lekker ook!

- Werd ik verliefd op de geur van ginger en cranberry.

- Was een break in mijn winter-dip!


Hoe was jouw week?


Liefs,
Marieke






4 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk! Ik had bij Nicole al gelezen over het Body Shop Christmas Event! Stiekem krijg ik nu zin in pizza :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werd je beloond voor je goede bedrag of voor je goede gedrag? You're welcome.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Die foto met die lichtjes is echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste foto met die lichtjes vind ik echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen