Pagina's

woensdag 21 november 2012

THE BODY SHOP: CHRISTMAS & WINTER TREND EVENT

body shop christmas event look
Woensdagavond was ik samen met Anouk en Nicole aanwezig bij het Body Shop Christmas & Winter Trend Event in de The Body Shop in Amsterdam, Kalverstraat.
Om 19.00u sharp openden de deuren en begon de avond al feestelijk, want de DJ stond klaar met fijne nummertjes.


body shop christmas event product

Eenmaal binnen stonden de enthousiaste body shop medewerkers ons op te wachten met de heerlijke bodybutters, om onze koude handjes vervolgens lekker warm te masseren! TBD staat natuurlijk bekend om de haar fijne bodybutters, en uit eigen ervaring weet ik dat ze in combinatie met die oliën écht onweerstaanbaar zijn.
Masseren met de butters en oliën is trouwens echt een aanrader! Ik neem er altijd te weinig tijd voor, maar na afloop voelt het echt lekker ontspannen, en het is natuurlijk de makkelijkste massage om bij jezelf te doen.

Voor de kerstcollectie van 2012 heeft The Body Shop drie speciale geuren: Cranberry Joy, Vanilla Bliss & Ginger Sparkle. En oprecht: ze zijn alle drie fantastisch! De Cranberry en Ginger zijn vrij uitgesproken, de vanilla is iets zachter.
Van alle geuren zijn natuurlijk de welbekende producten te krijgen, óók in een mooie giftbox. Vooral de Ginger Sparkle heeft een leuke versie, het is een cookiejar in de vorm van een gemberkoekman!

body shop christmas collection kerst collectie 2012 ginger cranberry vanilla pumkin pompoensoep cocktail

Naast een behandeling voor de handen waren er ook lekkere Vega Bites en cocktails. De cocktails natuurlijk geheel in stijl met cranberry, vanille en gember smaak, we like! De bites waren een pompoensoepje, risotto, wraps en poffertjes met cranberry en brie!


body shop christmas event
Natuurlijk was er ook de mogelijkheid om je make-up te laten doen door professionele visagisten. Ze gebruikten hiervoor de kerst palleten, erg mooi! Ik ben ook compleet verliefd geworden op de bronzer/highlighter. Hij zag er in het doosje al zo mooi uit, en op de huid nog veel beter.
Ik vind het persoonlijk altijd heel erg fijn wanneer iemand mijn haar of make-up doet, dus dit was helemaal top. Binnenkort ga ik de look proberen na te maken.

body shop christmas event

Aan het einde van de avond waren we heel wat kiekjes, een transformatie (rechts before, links after) én een goodiebag rijker! De goodiebag en mijn aankopen zal ik nog reviewen voor jullie, aangezien het weer een paar mooie producten zijn.

goodiebag christmas event body shop


Daarnaast heb ik nog een dame gesproken over een mooi charity-iniatief, ook daarvoor geldt: later meer! ;-)


Spread the word: GIVE JOY TO THE WORLD!


Liefs,
Marieke


PS: Body Shop, heel erg bedankt voor deze mooie, gezellige en lekkere avond!

3 opmerkingen:

  1. Lijkt me echt leuk om te doen!

    Leuke goodiebag.

    www.vanesrawr.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeej, het was zo leuk! En thanks voor de foto's Mariekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto`s, klinkt als een erg leuk event. Die goodiebag is ook erg leuk!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen