Pagina's

zondag 18 november 2012

LOOK, FEEL & DO GOOD CHRISTMAS & WINTER TREND EVENT

Afgelopen week zag ik deze actie langskomen op Facebook, waar ik The Body Shop volg. Ik dacht niet dat ik zou winnen, maar besloot de gok toch te wagen. Volledig ontwetend bekeek ik mijn tijdlijn, en zag een status-update van The Body Shop. Ik las er bijna overheen totdat ik bedacht dat ik had meegedaan. En tot mijn grote verbazing stond mijn naam daar in het rijtje! 
Er mocht een introducé mee, dus besloot ik vriendin en blogster Nicole mee te vragen. 
Dat betekent een ritje Amsterdam a.s. woensdag, én natuurlijk verslag op de blog. Ik kijk er naar uit! 

Genieten van de nieuwe spulletjes van The Body Shop, een gezellige avond vol beauty en ontspanning, ik ben er aan toe.

Na woensdag zal ik zo snel mogelijk een uitgebreide update geven van het LOOK, FEEL & DO GOOD CHRISTMAS & WITER TREND EVENT!


Liefs,
Marieke

1 opmerking:

  1. Haha, zonder het van elkaar te lezen! We kennen elkaar zo goed. Ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen