Pagina's

maandag 19 november 2012

LEG IT!

Asos - Nu €17.36
De laatste tijd zie je ze steeds meer, broeken of leggings met verschillende prints, stoffen en  materialen. Ik vind ze gaaf! 


Het enige wat jammer is, is dat ik ze niet veel tegen kom óf dat ze extreem duur zijn. Misschien dat ik ze woensdag in Amsterdam zie, en anders misschien toch maar via internet bestellen! Hieronder mijn online-favorieten. Vooral de bloemenprints vind ik adorable!
ZARA €49,95


MANGO €24,95
Bershka €12,99
MANGO €44,95

Wat vind jij van de opvallende leggings en broeken? En heb je nog aanraders?


Liefs,
Marieke




2 opmerkingen:

  1. - die legging is supertof !

    liefs, vanessa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leggings maken echt een outfit helemaal af, ik kom eigenlijk ook niet zo veel geprinte leggings tegen, best wel jammer.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen