Pagina's

zondag 11 november 2012

FAVOURITES

Foodie – Granny’s Applepie


Misschien ken je Granny’s wel, het wereldberoemde winkeltje met appeltaarten, jam en andere lekkernijen! Nu heeft Granny’s iets heel slims: blikken met mix voor de enige echte Granny’s Pie. Je voegt nog wat toe: en tadaa! Deze week krijgen jullie er een artikeltje over.
Mmmmmm…


Drink – Thee

Was ik voorheen niet zo van de thee, tegenwoordig vind ik het heerlijk! Jasmijnthee leerde ik kennen op mijn werk, en haal ik tegenwoordig zelf ook bij de toko. Ook hebben we in het restaurant verse gember thee, dadels thee en chrysanten thee: mét echte bloemetjes. Die laatste nam ik afgelopen week toen ik zelf ging eten bij TapAsia. Het leek me niet echt bijzonder, maar ooh wat was het fijn. Zeker in combinatie met het eten!


Watch – Gossip Girl
Ooit besloot ik te stoppen met Gossip Girl kijken, maar de laatste tijd doe ik een goede poging om bij te raken met hoe ver de serie nu is. Zodat ik weer elke vrijdag ruimte kan gaan inbouwen om de nieuwe aflevering te gaan kijken. Net als The Vampire Diaries.


Dream – Noël à Paris

Het begint toch echt wel een beetje te kriebelen… naar Parijs in de kerstvakantie. Éventjes  lekker weg, genieten van een prachtige stad, met mooie lichtjes. Dat is wat ik wil. Al vrees ik dat de portemonnee niet toelaat wat ik allemaal in gedachten heb..

Let her Go – Passenger Oeh wat een heerlijk nummertjes is dit. Het voelt heel emotioneel, en een beetje zielig als je luistert. Maar toch ook weer een beetje optimisme. Ik kan er heerlijk lang en vaak naar luisteren!

Dit was ‘m weer!


 Liefs,
Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten