Pagina's

vrijdag 30 november 2012

BEAUTYOFLIVING.COM

Bloggin by Marieke is niet meer! Ik heb mijn oude adresje, én naam achter me gelaten en ingeruild voor een eigen domein: Beautyofliving.com. Ik heb er een aardig tijdje over nagedacht, maar de naam omvat alles waar ik over schrijf: de schoonheid van leven. Dús lekker eten, er mooi uit zien maar je ook mooi en goed voelen. En het mooie van het leven vastleggen op de gevoelige plaat. Daarom leek het me wel passend. Ik wou erg graag over naar het domein, dus de complete make-over is nog niet klaar. Langzaamaan zullen jullie nieuwe dingen gaan ontdekken, maar de grote verhuizing is dus al geweest!

Daarnaast zou ik het erg leuk vinden als jullie mij willen volgen op Bloglovin' en Facebook, klik maar op de mooie roze buttons onder mijn foto!


Wat vinden jullie van de nieuwe naam?


Liefs Marieke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten