Pagina's

zondag 7 oktober 2012

FAVOURITES

Het welbekende lijstje van deze week!




Song
Hall of Fame-The Script,  hoe kan het ook anders? Deze week kocht ik kaartjes voor The Script, dus luister ze weer continu. Ik vind de muziek echt héérlijk. Alleen is er één puntje, live zijn ze wisselvallig. Dus óf echt geweldig, of compleet de plank misslaan. Ik hoop echt vanuit de puntjes van m'n tenen, tot aan die van m'n haar (Geloof me, dat is een eind) dat wij geluk hebben!



Drink
Ik weet niet of ik het al eens eerder noemde, maar wow Safari met véél ijs is wel echt een heerlijk drankje. Dus echt alleen als hij heel koud is!

Movie
Het heeft even geduurd, maar ook ik heb nu Intouchable gekeken. En já, ik vind het een mooie film. Humor, soms ook humor waarvan je je afvraagt of het nog wel grappig is, of juist zielig. Goede acteurs, én een prachtige verhaallijn.

Food
Risotto met mascarpone, boontjes, erwten en ham uit de oven. Alleen al als ik er aan denk loopt het water me in de mond. Risotto is wel echt even een werk, je staat kei lang te roeren, dus als je dit voor iemand maakt betekent het wel wat: zoveel moeite! Binnenkort zal ik het weer koken, foto's maken en het recept met jullie delen.

Clothing
Dat zullen de zwarte enkellaarsjes van de Primark zijn. Ze lopen fijn, voor die klasse schoenen. En ze zijn zo goed te combineren met alles! Toppers dus :-)


Liefs,
Marieke



Follow on Bloglovin

1 opmerking:

  1. Safari!! Mijn favoriete drankje! Inderdaad echt super lekker met ijs, maar ook lekker om te mixen met cola!

    BeantwoordenVerwijderen