Pagina's

maandag 22 oktober 2012

FALL HOLIDAYS

Gilde ik een aantal weken terug nog dat ik een week in Kopenhagen zou doorbrengen, veranderde dit vorige week toch in iets héél anders. Door een foutje - iets met een vergeten voortent - werd kamperen in Kopenhagen met vier personen en een hond onmogelijk. 





Om de lieve vrede te bewaren reden we de caravan naar een camping in Duitsland en hebben de voortent opgehaald. Zo bracht ik mijn vakantie door in Winsen. Een plaats in Duitsland met prachtige natuur, middenin een militair oefengebied én in de buurt van een paar geweldige steden.



Zo bracht ik een bezoekje aan Celle, Hannover, Hamburg en de Hüttensee! Over alle plaatsen zal ik iets vertellen. Want als je een keer wilt winkelen in het buitenland, dan zijn Hannover en Hamburg zéker aanraders. Celle is daarentegen een heel mooi en oud stadje, met allemaal gekleurde Duitse huisjes. En de Hüttensee, die is gewoon práchtig bij zonsop- en ondergang!

Deze week komen er een aantal artikelen over de steden online!



Wat heb jij gedaan deze vakantie?


Liefs,
Marieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten